Popularność reklam na Facebooku jest standardem. Coraz częściej do sponsorowania postów i treści, wykorzystuje się Instagram. Stworzenie reklamy przy użyciu FastTony nie jest wcale takie jak mogłoby się wydawać. Wystarczy, że posiadasz menedżera firmy na Facebooku.
Powiązania Instagrama z Facebookiem
Aby to zrobić, powinieneś dodać do menedżera reklam fanpage, których jesteś współwłaścicielem. Tak samo zrób z kontami reklamowymi i kontami na Instagramie. Żeby to zrobi musisz kliknąć na trzy poziome kreski na paski głównym a następnie kliknąć „Ustawienia Menadżera firmy”. W momencie, gdy przejdziesz w ustawienia, na stronie wyświetli Ci się pozycja „Konta na Instagramie”. Kliknij ją aby połączyć Instagram z Menadżerem firmy. Dzięki temu, w tej sekcji będą Ci się wyświetlać wszystkie konta, którymi zarządzasz. Jeśli chcesz dodać nowe konto kliknij „Zgłoś prawa do nowego konta na Instagramie”. Następnie zostaniesz poproszony o login i hasło. Po wypełnieniu danych kliknij „dalej”. Aby móc tworzyć reklamy musisz mieć przypisane konta reklamowe.
Jak stworzyć reklamę na Instagram przy użyciu FastTony
Zanim zaczniesz, zaloguj się na FastTony.es. Jeśli jest to Twoje pierwsze logowanie, będzie musiał upoważnić konto i wszystko zaakceptować, aby móc tworzyć reklamy. Możesz być bezpieczny, ponieważ aplikacja jest bezpieczna i na pewno nie opublikuje nic sama. Logowanie odbywa się przez Facebook, a na start otrzymujesz 14 dni na przetestowanie narzędzia. Po odbyciu wszystkich procedur, w prawym górnym roku znajdziesz „Instagram”. Po najechaniu wyświetli się lista kont reklamowych, do których masz dostęp. Wybierz to, na którym chcesz utworzyć reklamę. Narzędzie FastTony pozwala na przygotowanie posta, który chcesz reklamować na Instagramie. Następnie wyświetla się lista postów, które zostały stworzone na Facebooku. Jeśli chcesz aby ten post był reklamowany na Instagramie, zwróć uwagę na parametr „Reklama na Instagramie”. Jeśli jest „true” to znaczy, że możesz go reklamować.